HTML

2012.10.08. 07:25 icezozo

Stick Tennis PlayBook-ra !

Végre egy komoly teniszjáték PlayBook-ra! Nagyon vártam már, mert nekem hiányzott. Amióta letöltöttem csak ezzel játszom! Federer,Nadal,Roddick csak egy pár híres teniszjátékos, akiket kiválaszthatsz. Nagyon nagy meccseket lehet játszani különböző szinteken. A kedvencem az egykori klasszisok ahol Agassi, Sampras vagy épp Kournikova is megtalálható. A 4 híres Grand Slam tenisztornán részt vehetsz azzal a játékossal, akit kiválasztasz. Ez azért is jó mert mindenhol más a pálya borítása! Fantasztikus játék. Rögtön ráérezhetsz a menetére csak az ujjadat kell irányítanod a kijelzőn. Én nem bírok vele betelni talán azért sem, mert ha lehetőségem van én is ütőt ragadok és irány a pálya!

IMG_00000022.pngIMG_00000023.pngIMG_00000024.png

 

 

Most ingyenes innen letölthető!

Szólj hozzá!

Címkék: játék ingyenes appworld


A bejegyzés trackback címe:

https://playbook.blog.hu/api/trackback/id/tr994821663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása