HTML

2012.02.03. 08:20 -igu-

Modern Combat 2 Black Pegasus HD

A néhány napja beharangozott akciós Gameloft-os játékok közt találtam erre az ígéretes fps-re. Rögtön le is csaptam rá, főleg amikor megláttam, mennyibe is kerül.


A történet szerint egy közel-keleti város fölött portyázik egy helikopter. A helyiek ezt persze nem nézik jó szemmel, ezért egy burnuszos mandró le is piszkálja egy aknavetővel, főhősünk pedig lezuhan a romok közé, ahol rögtön fogságba is esik. Némi egyoldalú gorombáskodás után alkalma nyílik a szökésre, itt lépünk be a játékba.
Az irányítás elsőre nekem kicsit furcsa volt - de lehet, hogy csak elszoktam az fps-ektől, vagy csak nem szoktam még meg a pörgős játékokat tableten.
A játékstílus hűen követi a hasonló jellegű pc-s játékok sorát, van pl. lehetőség multiplayer üzemmódban játszani, fegyvereket és lőszert elszedni a lelőtt katonáktól, stb.
A grafika az eddigi legjobb, amit Playbook-on láttam, ráadásul akadásmentes. A hangok rendben vannak, kellő hangulatot adnak a játékhoz.
Úgy gondolom, hogy már a grafika miatt is megéri letölteni ezt a játékot, ami jelenleg - akciósan - $0.99 áron vásárolható meg.

Letöltés: appworld.blackberry.com/webstore/content/60753/

-igu-

Szólj hozzá!

Címkék: játék akció modern fps combat


A bejegyzés trackback címe:

https://playbook.blog.hu/api/trackback/id/tr194054704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása