HTML

2012.06.22. 07:47 Pistooli

Solitaire

Valószínűleg közvetlenül a Minesweeper után a második játék volt a Solitaire, amivel játszottam életem első Windowsos számítógén, még jóval a nagy "mobil és tablet forradalom" előtt. A Solitaire minden platformon a legnépszerűbb kártyajátékok egyike, egyszerű, már-már primitív játékszabályának köszönhetően. Egy 52 lapos kártyacsomagot kell növekvő sorrendbe rendezni, színek szerint.

Az AppWorldben húsznál is több Solitaire játék található a PlayBookra. Én a beszédes nevű Free Solitaire játékot próbáltam ki két ok miatt.

Egyrészt ez rendelkezik a legtöbb visszajelzéssel - több mint tizenötezer, másrészt négy és fél csillagot kapott, tehát annyira borzalmas nem lehet. Az egyetlen, ami miatt egy kicsit féltem, a kellőképpen fapados kinézete, ami a játékhoz mellékelt képernyőmentéseken látszott az AppWorldben.

Solitaire01.png

Nos. Csalódás! A játék gyönyörű! 

Solitaire02.png

Nem is értem miért nem cserélik le a képeket, ami valószínűleg egy pre-béta-alpha kizárólag belső használatra tesztverziónak a képei lehetnek (Vagy egy régi BB verzió?).

Az egyetlen probléma, az agresszív felugró ablak, ami időnként megpróbál arra ösztönözni, hogy vásároljam meg a fizetős verziót. Ami tulajdonképpen pont megéri a kevesebb, mint egy dollárt (USD 0.99).

A játék letölthető:

https://appworld.blackberry.com/webstore/content/28936/

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: játék appworld


A bejegyzés trackback címe:

https://playbook.blog.hu/api/trackback/id/tr194589875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása