HTML

2012.01.13. 12:38 trick_me_twice

Blackbird

Nem tudom, hányan közületek Twitter-felhasználok, de ha Magyarországon élsz, és van egy PlayBookod, akkor te bizony egy geek nerd early adopter vagy, úgy mint én, szóval elég nagy az esélye, hogy tweetelsz is! :) És ha tweetelsz, akkor elég hamar felfedezted magadnak, hogy a mobile.twitter.com, amire automatikusan vált a playbookod, ha belépsz Twitterre, az egy teljesen használhatatlan felület, és csak hangosan anyázni lehet rajta, de mikroblogolni biztos nem! Ekkor persze irány az App Store, és jön az óriási csalódás: hivatalos twitter kliens NINCS! Hogy miért, azt egyszerűen nem értem, és nem akarom megérteni. Azért, hogy legyen mit kérdezni! De akkor mi van?

Több programot próbáltam ki, ebből eddig messzemenően a BlackBird viszi a primet. Engem picit zavar, ha egy twitter nem kékes felületen megy, ez nekem kicsit olyan, mintha piros uborkát kellene ennem - egyszerűen nem helyénvaló - de hamar túltettem magam zöldes-feketés hátteren, hogy egy felettébb minőségi klienst ismerjek meg benne. Gyakorlatilag mindent tud, amit kéll tudnia: reply, retweet (még ki is választhatod, hogy native vagy régi tipusú RT-vel kezdődő), twitpic-re felteszi a kiposztolt képed és csinál hozzá rövid linket, több profil között lehet váltani és be lehet állitani, hány percenként frissitsen és mekkora betűméretet akarsz! Gyakorlatilag maga a tökély! De én azért várom az eredetit, mert az hogy nincs, megerősiti bennem az érzést, hogy mostohagyerek a PlayBookom, még egy twitter-klienst se voltak képesek összecsapni hozzá…

Ti mit gondoltok erről? Sokszor van hasonló kisebbségi érzésetek a PlayBook-kal kapcsolatban? 

Szólj hozzá!

Címkék: alkalmazás playbook


A bejegyzés trackback címe:

https://playbook.blog.hu/api/trackback/id/tr203538121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása