HTML

2012.09.05. 07:59 icezozo

Alpha & PlayBook

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy kaphattam egy Alpha BlacBerryt tesztelésre.

Itt is szeretném megköszönni a lehetőséget a Telekomnak! Cserébe, mint régi BlacBerry felhasználó el kell mondanom a személyes tapasztalatomat .A bugok nagy részét folyamatosan javítják .Így már romot is frissíthettem rajta.

IMG-20120830-00006.jpg

 

Az első pillanatban meg is lepődtem. Olyan mintha kimosták volna 90 fokon a PlayBook-ot úgy összement. Egy az egyben a PlayBook kicsinyített másolata! A hardvergombok ugyan ott helyezkednek el mint a PlayBook-on. Az indítás ugyanúgy történik. A boot folyamat itt is hosszú idő! Ráadásul a képernyő életre keltése is megegyezik a PlayBook-éval! Ahhoz képes, hogy ez a második rom már egész jól használható. A menük is 100%-ban megegyeznek a PlayBook-al.

Szerencsére most már biztos, hogy ezt a QNX alapokon futó OS-t kapja.(vége a felesleges pletyinek, hogy olyan lesz, mint az IOS vagy a Bada vagy Droid)

A mostani 10.0.6.545 OS ami fut az Alphán. Az ittlévő változat egy 16 GB háttértárral rendelkező micro SIM-es változat.

Romfrissítés közben figyeltem a feltelepülő sys fájlokat. ( Desktop Softverrel megy még a frissítés készülékről még nem indítható, mivel ugye Béta ) Meglepődtem, mert beleépítették az android app playert.

 Amint befejezte a frissítést (volt vagy egy óra) rögtön bekapcsoltam az Alphán a fejlesztési módot. Majd rádugtam a számítógépre és bekapcsoltam a DDPB Installert.

 Felismerte rögtön és már tettem is fel a PlayBook-ra írt alkalmazásokat illetve az át portolt Androidos alkalmazásokat.

Hurrá, szinte minden alkalmazás, játék működik!  Szépen folyamatosan futnak. Azért látni,hogy csak Béta a firmware mert néha furcsa dolgokat művel. Kíváncsian várom a végleges verziót és bízom benne, hogy nem kell a következő év első negyedéig várni rá!

Abban biztos vagyok, akinek van PlayBook-ja az biztos fog Alphat venni.

Lenyűgöző a készülék, minden elfogultság nélkül állíthatom. Erős a gyanúm, hogy a hivatalos megjelenés után méltó konkurenciája lesz a többi gyártónak.

Reális ár esetén biztos vevő leszek egy Alphára még akkor is, ha a szolgáltatónál rabságot kell aláírni.

Szólj hozzá!

Címkék: alpha BB10 Playbook


A bejegyzés trackback címe:

https://playbook.blog.hu/api/trackback/id/tr124755434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása